joi, 8 aprilie 2010

About

M-am gandit sa fac ceva mai deosebit, sau mai bine zis sa combin niste idei. Sunt o mare fana a lui Stephenie Meyer si m-am gandit sa-i combin putin ideiile; deci a cest fic o sa fie ceva intre Gazda si Twilight.
,,Cine spune ca dorintele nu se implinesc? Daca esti omul potrivit la momentul potrivit, magicul se intampla. La fel mi s-a intamplat si mie. Mi-am pus o dorinta, iar aceasta s-a implinit. Acum fac parte din lumea vampirilor, dar numai cu minte, sau mai bine spus cu sufletul. Si, din pacate, asta include ca trebuie sa fiu un parazit, trebuie sa am o gazda in care sa pot sta. Iar gazda mea nu-i nimeni alta decat Bella. Da, a-ti auzit bine, chiar Bella in persoana, personajul Bella din cartea Twilight. Se pare ca am fost transferata intr-o alta dimensiune, sau mai bine zis in carte. Oare o sa ma descurc cu noua viata, oare o sa-si dea cineva seama ca Bella nu mai detine controlul propriului ei corp?"
Sper sa va placa:*. Si va rog lasa-ti comm-uri ca sa stiu daca va place sau nu. Va pup si va astept pe bloggul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu